mercredi 26 novembre 2014

Sweater Weather ♥

Hello :)

Today, I thought I'd share 2 outfits I have worn last week as the weather really started to get colder. Colder weather equals sweater weather and I don't know about you but for me sweaters are essentials during fall/winter time. I love sweaters and knitwear, they just make every outfit a lot more casual and are so comfortable and warm !

Coucou !

Aujourd'hui je voulais partager 2 tenues que j'ai portées la semaine passé avec le temps qui a commencé à se rafraichir. Puisque la météo le permet, il est grand temps de sortir les pulls, je sais pas pour vous mais les pulls sont devenus des indispensables pendant la période automne/hiver. Ils rendent n'importe quel tenue plus décontracté et sont juste trop comfortables et tellement chaud !

Polka dot sweater- H&M
High waisted skirt- Forever 21
Leggings- Primark
Jean Shirt- Forever 21
Knit sweather- Primark
Black jeans- H&M

Thanks for reading and for following me on bloglovin' if you do, I really appreciate all of your support (no kidding i love you). Kisses <3


Merci d'avoir lu et de suivre mon blog sur bloglovin', j'apprécie vraiment tout le soutien (sans blague, je vous kiffe) Bisous <3

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire